Dotazy k objednávkám

Jak dlouho trvá dodání objednávky?
Vaši objednávku odešleme způsobem, který jste si vybrali, jakmile budou ověřeny a schváleny vaše platební údaje. Když v košíku zadáte poštovní směrovací číslo, ukáže se vám cena za dopravu a předpokládané datum doručení.
Jsou mé platby bezpečné?
Bereme bezpečnost velmi vážně a náš platební proces využívá nejpokročilejší metody kódování.
Mohu poslat víno jako dárek se zprávou nebo přáním?

Ano, můžete. Vyberte možnost „Poslat jako dárek“ v nákupním košíku. Pokud potřebujete pomoct kontaktujte náš zákaznický servis.

Jak mohu zkontrolovat stav objednávky a doručení?
Jakmile bude vaše zásilka odeslána, obdržíte e-mailem její číslo. Stav objednávky můžete pravidelně sledovat pomocí odkazu v e-mailu.
Jak uplatním slevový kód?
Slevový kód zadáte v nákupním košíku rozkliknutím pole „Použít slevový kód“.
Je stanovena minimální cena objednávky na e-shopu 8wines.com?
Výše minimální objednávky není stanovena.
Jaká je hodnota mých získaných bodů?
20 bodů rovná se slevě 1 € z vaší příští objednávky.
Nezapomeňte, že dotazy mohou zadávat pouze přihlášení uživatelé